Geniet van rust, ruimte én het pure leven!
Ruime vakantiewoning in Winterswijk voor 2 tot 4 personen in de mooie Achterhoek.
Op 15 minuten fietsen van het centrum van Winterswijk.
Peter en Hanny Kos heten je graag van harte welkom op hun woonboerderij.
Deze ruime vakantiewoning heeft 2 slaapkamers, geschikt voor 2 tot 4 personen, en is voorzien van alle faciliteiten.
Om hygiënische redenen hebben wij ervoor gekozen geen huisdieren toe te staan.
“Mooie omgeving om te fietsen en wandelen”
Winterswijk heeft veel te bieden.
Naast de prachtige natuur, mooie bezienswaardigheden,
musea is er een levendig centrum waar je leuk kan winkelen met elke woensdag en zaterdag markt.
“Fijne plek in een prachtige omgeving”
Voor ons de eerste keer in De Huusker en wat is dit een geweldig stekkie! Vriendelijk ontvangst door Hanny & Peter (wat een fijne mensen) die samen zorgen dat het je aan nie … ts ontbreekt. Het huisje was zeer schoon, netjes en compleet ingericht. Voor ons ontbrak het aan niets. En ook die fantastische grote tuin met vrij uitzicht was een genot om in door te brengen. Daarnaast is de omgeving ook prachtig en maakt fietsen en wandelen een heerlijk tijdverdrijf. Kortom de ruim 2 weken (5 t/m 22 juni) zijn ons uitstekend bevallen en sterker nog; we hebben alweer geboekt voor volgend jaar! Lieve Hanny en Peter, tot dan, we verheugen ons er op.
Dennis Marian
“RUST🤩”
Wij waren voor de 2e maal in de Huusker. Na 1x in de winter, nu in t voorjaar!! Als je tot rust wilt komen, is de Achterhoek een fantastische plek. Het lijkt wel of de tijd … heeft stil gestaan! Vertier en musea genoeg in de buurt. Winterswijk is een leuk ” dorp” De Huusker is dan een fantastische plek om te verblijven. Luxe, moderne vakantiewoning, waar álles aanwezig is! Ruime eetkeuken , mooie woonkamer met een prachtig vers boeket op tafel en….en ruime slaapkamer met een heel goed bed! Een prachtige tuin met rustgevend uitzicht rondom. Kortom een aanrader!!!! Heel vriendelijke eigenaren.
Al en Joke Koolen
“uaRhazcxeNrcBRRkZV”
sMXguVxMDpadwoZkgyd
mlnIbRJyjxsQpyrJvNTBXubr
“Rust, ruimte en uitzicht!”
Medio april voor de eerste keer een midweek deze vakantiewoning gehuurd. Dat is ons heel goed bevallen, het huis is ruim, schoon en in de fijne keuken is alles wat er behoort … te zijn aanwezig. Hanny en Peter zijn prettige en gezellige mensen! De hele omgeving per fiets verkend en ’s middags heerlijk op het terras van de tuin en uitzicht genoten. Als het weer wat minder is kijk je ook vanuit de woonkamer en keuken mooi weg. We komen zeker wel weer een keer terug!
Ellen en Bart
“rust en mooie omgeving”
We waren in de Huusker voor de tweede keer en het was weer fantastisch. Niets ontbreekt in deze vakantiewoning en zelden sliep ik zo goed als hier. Heerlijke bedden en in … deze tijd was bovendien het hele huis in een gezellige kerstsfeer versierd. Al zijn we maar een uur rijden van ons eigen huis, je voelt alsof je in een ander land bent. We hebben deze week elke dag heerlijke wandelingen gemaakt en de kou getrotseerd.
Paul en Noor
“De Huusker voor alle seizoenen met rust, ruimte en natuur.”
In november een week verbleven in deze fantastische vakantiewoning. Na een hartelijke ontvangst door de eigenaren met een mooie bos bloemen hebben we genoten van de locatie, d … e ligging, het vrije uitzicht, de rust , de mooie omgeving en de zeer goede faciliteiten van het huisje. Het huisje is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. We hebben genoten en komen zeker terug.
Freek Eijsvogel en Mariette Welbers
Bekijk recensies van vakantiegangers die je zijn voor gegaan.
Heb je zelf een overnachting gehad in De Huusker?
Laat een review achter.